קידום אתרים » בניית דפי נחיתה
כאשר אתם רוצים לפרסם מודעה בפלטפורמה כמו פייסבוק או גוגל, בסופו של דבר המטרה שלכם היא להביא את הגולש לעמוד שיווקי דרכו תוכלו למכור את השירותים או המוצרים שלכם.
רבים טועים לחשוב כי מספיק להביא את הגולשים אל תוך האתר הקיים שלהם, אך למען האמת הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להביא אותם אל עמוד נפרד העומד בפני עצמו ומתייחס ישירות אל תוכן המודעה.
לעמוד כזה אנחנו קוראים עמוד או דף נחיתה.
הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים שהגולש יהיה ממוקד אך ורק בעמוד ובמה שמוצג לו. אם נביא אותו אל תוך אתר קיים שמורכב ממספר גדול של עמודים שונים, הוא עשוי להתחיל לדפדף ביניהם ולאבד את הפוקוס הזה.
ניתן להרכיב ולבנות דפי נחיתה בצורות שונות, אך המשותף לכולם הוא המסר השיווקי החד והברור שהם מעבירים (או לפחות אמורים להעביר).
לשם זאת, עלינו להיכנס לראש של הגולש, להבין מה מציק לו ולהסביר לו כיצד אנחנו נוכל לפתוח עבורו את הבעיה ומהו הפתרון שאנחנו נותנים לו. מסיבה זו, מי שבונה את המסר השיווקי ומתכנן את הפריסה של הדף הוא לרוב אדם בעל התמחות ספציפית בשיווק (“קופירייטר”).
אגב, אם אתם מספקים כמה שירותים דומים, אך לא זהים, כמו למשל ליסינג פרטי וליסינג תפעולי שמיועדים לקבוצות קהלים שונות אחת מן השנייה, ייתכן שיהיה עדיף לבנות מספר עמודי נחיתה ממוקדים. דף ארוך אחד שפונה לכולם הוא לא בהכרח טוב יותר.
מעבר לטקסט שמרכיב את הגוף של עמוד הנחיתה, חשוב להכיר עוד כמה אלמנטים מהם הוא מורכב כמו למשל כותרת ראשית וכותרת משנית, תמונות נושא (“תמונת הגיבור”), סרטונים רלוונטיים וטופס בו הגולש מזין את הפרטים שלו ושולח את הפנייה, “ליד” (למרות שלעיתים אפשר ואפילו רצוי לצרף גם מספר טלפון).
עוד אלמנט שאי אפשר בלעדיו כאשר מדברים על שיווק מודרני הן “המלצות חברתיות” (Social Proof). מדובר בחלק מרכזי בדף המורכב מהמלצות אותנטיות של לקוחות. לדוגמה, אם אתם עוסקים בתחום הבנייה בעץ, תרצו לבקש מלקוחות שבניתם להם מבנים מעץ כמו פרגולות, פרקטים או גדרות מעץ המלצות חיוביות על טיב השירות שלכם. רצוי ציטוט קצר של כמה שורות ולא “מגילה”.
מעבר לכל מה שדיברנו עליו עד כה, גם אם ניקח שני דפי נחיתה עם תוכן כמעט זהה, לא בטוח ששניהם יהיו אפקטיביים באותה המידה. האפקטיביות הזו נמדדת בדרך כלל באחוז ההמרה שהוא היחס בין מספר האנשים שלחצו על הטופס או ביצעו פעולה אחרת ובין המספר הכולל של האנשים שצפו בדף.
לדוגמה, אם לדף נכנסו 100 איש, אבל רק 3 מהם שלחו את הטופס, אחוז ההמרה של הדף יהיה 3%.
אז מה יכול להשפיע על אחוז ההמרה? הנה רק מספר דוגמאות:
בשלב זה נכיר אתכם ואת הצרכים הייחודים שלכם כלקוחות שלנו על מנת שנוכל לאפיין את הדף בצורה מקצועית המתאימה לפרופיל העסקי שלכם
בשלב זה ניצור ביחד אתכם את השלד לדף הנחיתה הכולל את המסרים אותם תרצו להעביר ונבין מהם הדגשים הספציפיים שחייבים להיות בו
בשלב זה נציג בפניכם מספר דוגמאות ויזואליות לדפי נחיתה שהוכחו כאפקטיביים עבור לקוחות הדומים לכם
בשלב זה ניצור מספר סקיצות ייחודיות לכם על סמך השלבים הקודמים. למרות שלרוב נתקבע על סקיצה אחת, עדיין יהיה מקום לשינויים בהמשך
בשלב זה נבנה את הדף ונארח אותו על גבי השרתים שלנו באמצעות מערכת ניהול התוכן WordPress. וורדפרס מתאימה מאוד לבניית דפי נחיתה בזכות הגמישות הרבה שלה והיכולת לשלוט בכל אלמנט בנפרד
על פי דרישת הלקוח ניתן לחבר את הדף לשירותים משלימים של חברות הפרסום או לבצע שינויים נקודתיים במידה ורוצים לשפר את האפקטיביות של הדף
אנחנו מזמינים אותך לדבר איתנו ולשאול – קליק קטן על הטופס ונתחיל לצעוד יחד
רח’ יהלום 30, שערי תקווה
* אין קבלת קהל במקום
גם אני רוצה דו”ח
ראשוני על
האתר שלי בחינם!