ייעוץ קידום אתרים
למה זה לא SEO רגיל ומתי זה עדיף?
אם הגעתם לעמוד הזה סביר להניח שיש לכם כבר מושג מה זה קידום אתרים (SEO) ואולי גם השתמשתם בשירותים של חברת קידום אחת או שתיים.
איך נראה תהליך קידום אתרים קלאסי?
תהליך ה-SEO הקלאסי שחברות קידום נותנות מורכב מסדר פחות או יותר קבוע של שלבים. בגדול הוא נראה בערך ככה:
ניתוח אתר וכתיבת דו"ח מקדים
תיקון שגיאות טכניות מהותיות באתר
מחקר מילות מפתח
אופטימיזציה של תוכן ומבנה הדפים (On Page)
בניית קישורים
לאחר מכן בוחנים את המדדים העיקריים (דירוגים, המרות מכניסות דרך חיפושים ספציפיים), מזהים חלקים בעייתיים בשרשרת וחוזרים כדי לתקן.
בתקופה האחרונה נכנס גם כל העניין של GEO:
GEO מיועד לתת לאתר "בוסט" גם בתוצאות שמוחזרות על ידי AI. כאן משלבים טכניקות נוספות כמו:
◾העשרת הטקסט עם מילות מפתח שדומות מבחינה סמנטית למילות המפתח הקיימות
◾ שילוב של שאלות ותשובות
◾ שילוב של אזכורים (טקסט שאינו לחיץ) מאתרים אחרים
ועוד.
את ה-GEO מבצעים במקביל ל-SEO מכיוון שהם משלימים אחד את השני. מכיוון ש-SEO חוזר על עצמו במעגל של מדידת ביצועים, בניית תוכנית עבודה, ביצוע שלה וחוזר חלילה, מקובל לשלם בתחום על בסיס "ריטיינר חודשי" ולא על בסיס שעתי. הריטיינר מתחיל בכמה אלפי שקלים ויכולים לטפס לסכומים נכבדים על פי מי שהלקוח מבקש וסדר הגודל של האתר. חברת ה-SEO מתאימה את הפעולות שהיא מבצעת בהתאם לתקציב של הלקוח. להרבה עסקים קידום אתרים קלאסי או משולב GEO היא הדרך הכי אפקטיבית להתקדם, אבל יש קבוצה גדולה מאוד של עסקים שהמודל הזה עשוי להיות בעייתי עבורה.
כאן בדיוק נכנס לתמונה ייעוץ קידום אתרים עם חברתנו >> SEO RUSH
מרגישים שמשהו בקידום לא מסתדר? רוצים שעין מקצועית תבחן ותנתח את שיפור קידום האתר שלכם?
כן, אני רוצה שעת ייעוץ מכם!
למי ייעוץ קידום אתרים מתאים?
למי שמתלבט לפני שהוא בכלל רוצה להתניע פרויקט של קידום אתרים משיקולי תקציב
למי שכבר התחיל לקדם את האתר בעצמו ונתקע בדרך
למי ש"חטף" מעדכון של גוגל או ענישה ולא רוצה לבצע פעולות שאולי יפגעו באתר אפילו יותר.
איך מתנהל תהליך ייעוץ קידום אתרים?
ייעוץ קידום אתרים יכול להתרחש בכל צורה שתרצו. לדוגמה, יש הרבה עסקים שמגיעים אלינו עם אתר קיים לייעוץ, אנחנו מנתחים אותו ומפיקים דו"ח עם משימות ופעולות קונקרטיות שאתם יכולים לבצע או לתת לחברה מקצועית לעשות עבורכם.
אבל זה לא בהכרח התרחיש שיתאים לכם, והרעיון בייעוץ הוא שאנחנו נתאים את עצמנו אליכם.
לדוגמה, יכול להיות שאין לכם בכלל אתר, ואתם מתלבטים אם להשקיע סכומים נכבדים בבנייה של אחד חדש, או שאולי כרגע פשוט להשקיע באופן אורגני ברשתות חברתיות.
עוד תרחיש נפוץ הוא כשאתם רוצים להתמקד באחד השלבים בשרשרת ולא יודעים מה הדרך הכי טובה לעשות זאת. לדוגמה:
איך להתגבר על בעיה טכנית כמו מקרים שבהם גוגל "לא רואה" חלק גדול מהאתר
מה הדרך הנכונה להוסיף עמוד המלצות
איך לבצע "בניית קישורים" בלי לסכן את האתר
איך בונים עמוד FAQ או שאלות ותשובות שיתאים למנועי AI (כולל ביצוע, מחקר אם צריך)
בזכות העובדה שאנחנו מכירים את השוק ועובדים עם הרבה מאוד סוגי לקוחות ועסקים, נוכל לכוון אתכם למסלול שהכי נכון לכם כרגע.
אין לי ידע ב-SEO, האם זה משנה?
כפי שהסברנו, אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם. לכן, גם אם אין לכם ידע ב-SEO, במסגרת הייעוץ אנחנו נסביר לכם את העקרונות החשובים, נפנה אתכם למידע רלוונטי (יש גם לא מעט באתר ובבלוג) ונסכם עבורכם את מה שאתם צריכים לדעת בדו"ח מסודר אתו תוכלו להמשיך ולעבוד באופן עצמאי.
אם יש לכם כבר ידע ב-SEO, תוכלו לבצע את ההמלצות שלנו בעצמכם או להיעזר בנו למשימות ספציפיות כמו למשל מחקר מילות מפתח מעמיק.
האם הייעוץ הוא שעתי ומה קורה אם אני צריך הערכה מחדש?
כן, הייעוץ עצמו מתקיים באופן מקוון על בסיס שעתי. לכן אין מגבלה על מספר הפגישות שאפשר לערוך. עם זאת, יש להתכונן לכך שאם מדובר בנושאים מורכבים, מקיפים או אתרים גדולים, ייתכן ויהיה צורך בכמה פגישות כדי להעניק ייעוץ מקצועי ומקיף.
כמובן שאתם יכולים לחזור אלינו בכל שלב ואנחנו נעזור לכם להבין את ההשפעה של השינויים שביצעתם או בוצעו עבורכם או לעזור לכם בכל נושא אחר שרלוונטי כרגע.
אתם עדיין כאן? אם אתם עדיין כאן, סימן שאנחנו יכולים לעזור לכם. צרו איתנו קשר ונצא לדרך!