קידום אתרים » אופטימיזציית SEO
מה זה אומר ביצוע אופטימיזציה לאתר ? היום יותר מאי פעם בעבר, קידום אתרים בגוגל תלוי המון גם באיכויות הפנימיות של האתר שלכם וממש לא רק בדחיסת מילות מפתח וקישורים נכנסים מאתרים שונים. בתהליך SEO מנצח, חכם ואשר מספק תוצאות מעולות לטווח הארוך, אופטימיזציית Onsite מעמיקה, מקיפה ומקצועית היא קריטית להצלחת האתר שלכם. בחברת קידום אתרים אורגני, Seo-Rush אנו מבצעים עבורכם תהליך מקצועי ומדוייק של אופטימיזציה לאתר, בו אנו מכינים מסמך אופטימיזציה מפורט ומיישמים את השדרוגים, התיקונים והחידושים הנדרשים כדי שאתם תקבלו תוצאות מעולות, ברות קיימא ועם החזר השקעה מצוין.
התהליך הכולל של On Site SEO שאנו מדברים עליו כאן כולל ביצוע שורה ארוכה של מהלכים ושינויים לאלמנטים באתר, כך שהכל יעבור אופטימיזציה אופטימאלית לתוכן ולדרישות האיכות והדירוג של גוגל וליצירת חווית משתמש מעולה וחסרת פשרות עבור הגולשים – שני נושאים בעלי חשיבות גבוהה וזהה ואשר אפילו קשורים ביניהם בצורה הדוקה – אנחנו בונים ומקדמים אתרים לא “בשביל” גוגל ושאר מנועי החיפוש אלא עבור הגולשים. אנו מקדמים אתרים אשר משרתים את מטרת הלקוח בפגישתו הוירטואלית הראשונית עם הגולשים ברשת.
כפי שניתן להבין מהשמות השונים לתהליך זה, אופטימיזציית Onpage נוגעת להיבטים ואלמנטים באתר עצמו, זאת בניגוד לבניית מערך קישורים חיצוני המפנים לאתר שלכם, מחקר מילות מפתח של מתחרים, שיווק במדיה חברתית ושאר תהליכי שיווק וקידום דיגיטלי המתרחשים מחוץ לאתר ובמרחבי האינטרנט.
מהלכי SEO לאתר עצמו כוללים אופטימיזציה לתוכן באתר, למרכיבי הקוד באתר ולהיבטים טכנולוגיים נוספים באתר שלכם, זהו תחום מורכב וסבוך המחייב מקצועיות ודיוק חסר פשרות, כמו גם יכולת דינמית ומוכנות לביצוע שינויים תוך כדי תנועה כדי לספק לכם תוצאות מעולות.
גם לכם נמאס שמגבילים אתכם בביטויים וגובים ממכם אלפי ש”ח בחודש בלי לראות תוצאות?
אז כדאי שתנעלו את נעלי הריצה הכי טובות שלכם, כי מעכשיו מתחילים לנוע קדימה…
מסמך האפיון והאופטימיזציה שאנו בחברת Seo-Rush מפיקים עבור האתר שלכם הוא מקיף ומעמיק במיוחד, עם נגיעה בכל הנושאים הרלוונטיים להשגת תוצאות קידום איכותיות וארוכות טווח, כל מה שמצריך שיפור ושינוי, נקודות חוזק וחולשה ושרטוט מפת דרכים להגעה למטרות העסקיות, הכלכליות והמיתוגיות שלכם דרך קידום אתרים מותאם אישית ורב עוצמה – כי זה מה שאנחנו ב- SEO-Rush עושים, ואנחנו טובים בזה! אלו דוגמאות לנושאים והיבטים נפוצים וחשובים בתהליך אופטימיזציית On-Site מוצלח וחכם:
גוגל שמה דגש בלתי מבוטל על מהירות טעינת האתר שלכם, גם הגולשים שמים לב לכך ואתר איטי הוא אתר עם שיעור נטישה גבוה ופגיעה בדירוג של גוגל.
מרכיב ותיק בקידום אתרים, אך עדיין חשוב וכזה אשר מבחינת גוגל מוסיף מבנה וסדר יעילים למערך הטכני של האתר שלכם.
אותם דפים מציקים (ובחלק מהאתרים הבלתי נמנעים) שהגולש מגיע אליהם ואשר אינם מכילים תוכן מסיבות כאלו ואחרות. אנו בודקים קיומם של דפים אלו, מאתרים את הסיבות ומתקנים כנדרש. מיותר לצין שגם גוגל וגם הגולשים לא אוהבים להגיע לעמוד ריק עם הודעת שגיאה 404.
אבטחה, הצפנה, הגנה על פרטיות ועמידה בדרישות רגולטוריות שונות (למשל תקנות GDPR) הם כולם נושאים סופר חשובים באינטרנט כיום, גם מבחינת SEO ודירוג בתוצאות החיפוש של גוגל.
האופן בו האתר שלכם בנוי ברמת הקוד (התכנות) הוא קריטי לקידום אתרים בגוגל ולמבנה נכון ויעיל שלו. אם אנו בונים איתכם ועבורכם אתר חדש לגמרי, אז כמובן שהקוד נבנה מראש לפי הדרישות והתקנים, אם האתר קיים כבר, אנו מצביעים על תיקונים ושדרוגים נדרשים.
באמצעות כלי של גוגל הנקרא Search Console המספק לנו נתונים יעילים לגבי שגיאות שגוגל מזהים באתר ובתוצאות החיפוש.
מרכיב בעל חשיבות הולכת וגוברת, חלק קוד המאפשר לגוגל להציג תוצאות חיפוש עשירות ואטרקטיביות יותר עבור מונחי חיפוש רלוונטיים.
כותרות ותגיות לדפים באתר, בדיקת הטקסטים המופיעים בתוצאות החיפוש ושדרוג של כל אלו לאופטימיזציה של ביצועים והבאת תנועה רלוונטית לאתר שלכם.
כי הכוח של המדיה החברתית חזק במיוחד וחשוב לאפשר שיתוף קל ויעיל של התכנים המעולים באתר שלכם.
מבחינת תכנית העבודה, מפת האתר, סדר חשיבות, היררכיות וכיוצא באלו.
אתרים כיום מוצגים בשלל פלטפורמות, ממחשבים אישיים ועד מסכי סמארטפון קטנים. לכן על האתר שלכם להיות רספונסיבי ולהתאים את עצמו בצורה מעולה לפלטפורמה ממנה הגולש מגיע. בדיקה זו לא מסתכמת באישור או שלילה של היות האתר רספונסיבי אלא כוללת המלצות אופרטיביות על יצירת חווית משתמש איכותית ויעילה בסביבות דסקטופ ומובייל.
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס, הטמעת כלי Google My Business ועוד כלים חשובים.
מבחינת תכנית העבודה, מפת האתר, סדר חשיבות, היררכיות וכיוצא באלו.
חלק משמעותי ביכולת של גוגל לזחול באתר שלכם ביעילות. בדיקת קובץ robots.txt וביצוע שינויים ותיקונים נדרשים לתוצאות אופטימאליות.
נושאים חשובים נוספים כוללים את יחס הנטישה של האתר (Bounce Rate), מעורבות הגולש בעת השהות באתר, כמות דפים נצפית בכל ביקור באתר, יחס ההקלקה על רישום האתר בתוצאות החיפוש (CTR), “ניקיון” כתובות דפים באתר ומערך קישורים פנימיים יעיל וחכם.
כפי שתוכלו לראות, ביצוע תהליך אופטימיזציה לאתר כולל מגוון רחב של נושאים והיבטים טכניים ותוכניים באתר שלכם. התהליך שלנו מבוצע בעזרת כלים טכנולוגיים רבי עוצמה ויכולות וכן מתבסס על שנים של ניסיון של הצוות המנצח שלנו באיתור כשלי קידום וביצוע מהלכי אופטימיזציה מעולים.
עולם ה-SEO מעולם לא היה מורכב יותר, לכן לצד מחקר מילות מפתח איכותי, מערך קישורים מעולה וסמכותי ופרסום תוכן בעל ערך לגולשים (כולם נושאים סופר חשובים לקידום אתרים בגוגל!) חובה לתת דגש מהותי גם על תהליכי אופטימיזציית On Site. אנו אוהבים להסתכל על קידום אתרים כעל מערכת אקולוגית אורגנית, בה כל פיסת קוד קטנה משפיעה ישירות או באופן עקיף על ביצועי האתר שלכם ועל דירוגו בתוצאות החיפוש של גוגל. במובנים רבים, On-Site SEO מחבר את כל המרכיבים השונים של SEO בכללותו יחד לכדי מערכת שלמה, יעילה ואיכותית המספקת ערך לגולשים, יוצרת בידול תחרותי לאתר שלכם ומשפרת את הדירוג ואת הביצועים שלו, הן בגוגל והן ברמת ההמרות וההכנסות.
אנחנו מזמינים אותך לדבר איתנו ולשאול – קליק קטן על הטופס ונתחיל לצעוד יחד
רח’ יהלום 30, שערי תקווה
* אין קבלת קהל במקום
גם אני רוצה דו”ח
ראשוני על
האתר שלי בחינם!