בניית קישורים (Off site)

בסוכנות לקידום אתרים Seo-Rush אנו רוצים לרוץ איתכם לטווח הרחוק ולייצר לכם הצלחות דיגיטליות מעולות, כדאיות כלכלית וארוכות טווח. לכן אנו ניגשים אל נושא קידום האתר שלכם בגוגל מכל הזוויות האפשרויות והרלוונטיות, באתר עצמו ומחוצה לו. מבחינה זו, בניית פרופיל קישורים המכוונים אל האתר שלכם מאתרים חיצוניים איכותיים (Off-Site) היא חלק משמעותי בכל התהליך.

כן, חלק אולי מתפלאים לשמוע, אבל גם בעידן בו גוגל שמה דגש עצום על חוויית משתמש, על התאמה למובייל ועל תוכן מעולה ובעל ערך באתר, יש משמעות לקישורים חיצוניים במכלול הדברים המשפיעים על דירוג של אתר בתוצאות החיפוש לביטויי מפתח רלוונטיים ומהווים “המלצה” ממקורות חזקים ורלוונטיים.

בהקשר של בניית קישורי Off-Site חשוב מאוד להדגיש כי פרקטיקות של בניית קישורים שהיו נהוגות לפני כמה שנים ובימים הראשונים יחסית של תחום ה-SEO הן לא הפרקטיקות הנהוגות והמקובלות כיום. היעילות שלהן ירדה משמעותית ובעיקר כי גוגל כבר התקדמה ולא רואה בחיוב טכניקות מניפולטיביות ולא טבעיות של בניית מערכי קישורים. תחום קידום האתרים דינמי וזז מאוד מהר, לכן אנחנו מקפידים גם לזוז מהר, לשמור על דינמיות מקצועית ולהתפתח כל הזמן יחד עם התחום אותו אנו אוהבים ושבו אנחנו מצטיינים – להביא אתרים למיקומים גבוהים בגוגל ולהצלחות במרחב הדיגיטלי!

בניית פרופיל קישורים

SEO-Rush מתמחה ביצירת פרופיל קישורים איכותיים, סמכותיים וחזקים. אנו בונים מערכי קישורים חדשים לגמרי, אבל אם כבר יש לכם פרופיל קישורים קיים, אנו כמובן מבצעים לו בדיקה ראשונית ומתקדמים בהתאם לתוצאות – מוסיפים קישורים, מבטלים קישורים לא איכותיים מספיק (Disavow), מתקנים קישורי FOLLOW או NOFOLLOW ושאר פרקטיקות שמהותן יצירת פרופיל קישורים מנצח שתורם לשיפור בדירוג האתר.

מדוע קישורים חיצוניים הם כה חשובים?

חלק משמעותי במאמצים של גוגל לעשות סדר באינטרנט ולהציג לגולשים תוצאות חיפוש טובות ורלוונטיות יותר נוגע לכך שמנוע החיפוש הענק הזה רוצה להבין אלו אתרים הם איכותיים ונחשבים סמכותיים בתחומם בעיני הגולשים והרשת ואלו אתרים אינם טובים מספיק ולא מספקים מספיק ערך אמיתי. בקנה המידה הענק שגוגל פועלת בו, צריך למצוא שיטה אמינה ויעילה להבין איזה אתר הוא סמכותי ואיכותי ואיזה פשוט לא. מרכיב מהותי באופן בו גוגל פותרת את הנושא הזה הוא קישורים חיצוניים המפנים גולשים לאתר מסוים.

באופן פשטני, אם גוגל רואה שיש אתר עם הרבה קישורים המפנים אליו, בעיקר מאתרים הנחשבים בעצמם איכותיים, סמכותיים וחזקים, אז מבחינת מנוע החיפוש מדובר על אתר איכותי, רלוונטי וסמכותי בתחומו. זו הסיבה מדוע קישורים חיצוניים הם כה חשובים ומדוע אתם חייבים פרופיל קישורים חזק ואיכותי כחלק מתהליך SEO כולל ומנצח. הנחיות איכות תוצאות החיפוש של גוגל מגדירות את הנושא תחת ראשי התיבות EAT – אשר משמעותן המילולית היא Expert, Authoritative, Trustworthy. מומחיות, סמכותיות, אמינות. אתרים עם התכונות הללו, יקודמו ואתרים שלא עומדים בכך, יישארו מאחור. גוגל שמה דגש הולך וגדל על הבנת כוונת המשתמש בחיפוש, כאשר מודל ה-E-A-T הוא חלק משמעותי מתהליך זה. פרופיל קישורים איכותי קשור לכך באופן הדוק וישיר.

ביסוס סמכות עבור אתר אינטרנט היא חשובה במיוחד, לא רק ברמת המיתוג והאמינות של האתר בעיני גולשים וגורמים בתעשייה בה אתם פועלים אלא גם (אולי בעיקר וכנראה ששני הדברים מחוברים ביניהם היום) כי סמכותיות משמעותה עלייה בדירוג של גוגל.

תוכלו להסתכל על זה כך: יצרתם תוכן מעולה שעונה לשאלות שהגולשים שלכם מחפשים, העליתם תמונות איכותיות, הפתרונות שאתם מציעים ללקוחות שלכם מצוינים וחוויית המשתמש באתר היא ברמה הגבוהה ביותר – אבל האיכויות האלו לבדן לא אומרות שהאתר ידורג גבוה בתוצאות החיפוש. כדי להשיג את המתחרים שלכם בדירוג תוצאות החיפוש, אתם צריכים לבסס לעצמכם סמכות. קבלת קישורים מאתרים סמכותיים ואמינים היא חלק משמעותי ובלתי נפרד בכך.