קידום אתרים » בניית קישורים
בסוכנות לקידום אתרים Seo-Rush אנו רוצים לרוץ איתכם לטווח הרחוק ולייצר לכם הצלחות דיגיטליות מעולות, כדאיות כלכלית וארוכות טווח. לכן אנו ניגשים אל נושא קידום האתר שלכם בגוגל מכל הזוויות האפשרויות והרלוונטיות, באתר עצמו ומחוצה לו. מבחינה זו, בניית פרופיל קישורים המכוונים אל האתר שלכם מאתרים חיצוניים איכותיים (Off-Site) היא חלק משמעותי בכל התהליך.
כן, חלק אולי מתפלאים לשמוע, אבל גם בעידן בו גוגל שמה דגש עצום על חוויית משתמש, על התאמה למובייל ועל תוכן מעולה ובעל ערך באתר, יש משמעות לקישורים חיצוניים במכלול הדברים המשפיעים על דירוג של אתר בתוצאות החיפוש לביטויי מפתח רלוונטיים ומהווים “המלצה” ממקורות חזקים ורלוונטיים.
בהקשר של בניית קישורי Off-Site חשוב מאוד להדגיש כי פרקטיקות של בניית קישורים שהיו נהוגות לפני כמה שנים ובימים הראשונים יחסית של תחום ה-SEO הן לא הפרקטיקות הנהוגות והמקובלות כיום. היעילות שלהן ירדה משמעותית ובעיקר כי גוגל כבר התקדמה ולא רואה בחיוב טכניקות מניפולטיביות ולא טבעיות של בניית מערכי קישורים. תחום קידום האתרים דינמי וזז מאוד מהר, לכן אנחנו מקפידים גם לזוז מהר, לשמור על דינמיות מקצועית ולהתפתח כל הזמן יחד עם התחום אותו אנו אוהבים ושבו אנחנו מצטיינים – להביא אתרים למיקומים גבוהים בגוגל ולהצלחות במרחב הדיגיטלי!
SEO-Rush מתמחה ביצירת פרופיל קישורים איכותיים, סמכותיים וחזקים. אנו בונים מערכי קישורים חדשים לגמרי, אבל אם כבר יש לכם פרופיל קישורים קיים, אנו כמובן מבצעים לו בדיקה ראשונית ומתקדמים בהתאם לתוצאות – מוסיפים קישורים, מבטלים קישורים לא איכותיים מספיק (Disavow), מתקנים קישורי FOLLOW או NOFOLLOW ושאר פרקטיקות שמהותן יצירת פרופיל קישורים מנצח שתורם לשיפור בדירוג האתר.
חלק משמעותי במאמצים של גוגל לעשות סדר באינטרנט ולהציג לגולשים תוצאות חיפוש טובות ורלוונטיות יותר נוגע לכך שמנוע החיפוש הענק הזה רוצה להבין אלו אתרים הם איכותיים ונחשבים סמכותיים בתחומם בעיני הגולשים והרשת ואלו אתרים אינם טובים מספיק ולא מספקים מספיק ערך אמיתי. בקנה המידה הענק שגוגל פועלת בו, צריך למצוא שיטה אמינה ויעילה להבין איזה אתר הוא סמכותי ואיכותי ואיזה פשוט לא. מרכיב מהותי באופן בו גוגל פותרת את הנושא הזה הוא קישורים חיצוניים המפנים גולשים לאתר מסוים.
באופן פשטני, אם גוגל רואה שיש אתר עם הרבה קישורים המפנים אליו, בעיקר מאתרים הנחשבים בעצמם איכותיים, סמכותיים וחזקים, אז מבחינת מנוע החיפוש מדובר על אתר איכותי, רלוונטי וסמכותי בתחומו. זו הסיבה מדוע קישורים חיצוניים הם כה חשובים ומדוע אתם חייבים פרופיל קישורים חזק ואיכותי כחלק מתהליך SEO כולל ומנצח. הנחיות איכות תוצאות החיפוש של גוגל מגדירות את הנושא תחת ראשי התיבות EAT – אשר משמעותן המילולית היא Expert, Authoritative, Trustworthy. מומחיות, סמכותיות, אמינות. אתרים עם התכונות הללו, יקודמו ואתרים שלא עומדים בכך, יישארו מאחור. גוגל שמה דגש הולך וגדל על הבנת כוונת המשתמש בחיפוש, כאשר מודל ה-E-A-T הוא חלק משמעותי מתהליך זה. פרופיל קישורים איכותי קשור לכך באופן הדוק וישיר.
ביסוס סמכות עבור אתר אינטרנט היא חשובה במיוחד, לא רק ברמת המיתוג והאמינות של האתר בעיני גולשים וגורמים בתעשייה בה אתם פועלים אלא גם (אולי בעיקר וכנראה ששני הדברים מחוברים ביניהם היום) כי סמכותיות משמעותה עלייה בדירוג של גוגל.
תוכלו להסתכל על זה כך: יצרתם תוכן מעולה שעונה לשאלות שהגולשים שלכם מחפשים, העליתם תמונות איכותיות, הפתרונות שאתם מציעים ללקוחות שלכם מצוינים וחוויית המשתמש באתר היא ברמה הגבוהה ביותר – אבל האיכויות האלו לבדן לא אומרות שהאתר ידורג גבוה בתוצאות החיפוש. כדי להשיג את המתחרים שלכם בדירוג תוצאות החיפוש, אתם צריכים לבסס לעצמכם סמכות. קבלת קישורים מאתרים סמכותיים ואמינים היא חלק משמעותי ובלתי נפרד בכך.
מן הסתם אי אפשר סתם לצבור או לייצר המון קישורים סתמיים מכל מיני מקורות ברחבי האינטרנט ולייצר כך סמכותיות ואמינות בעיני גוגל. לא כל הקישורים נוצרו שווים וכמובן שיש קישורים הנחשבים הרבה יותר איכותיים, אמינים וחזקים – בדיוק את אלו אנחנו רוצים בפרופיל הקישורים שלכם! ב- Seo-Rush אנחנו לא מבזבזים זמן, כסף ומשאבים על מסה חסרת היגיון וחסרת תוצאות של קישורים, לחלופין אנחנו משקיעים מחשבה ועבודה בהשגת הקישורים הנכונים, האיכותיים והמשתלמים ביותר למטרות קידום האתר שלכם והשארתו במיקום גבוה לאורך זמן.
כך למשל קישור מאתר חדשותי או מגזיני גדול ופופולארי מאוד, יהיה שווה הרבה יותר בהשוואה לקישור מאתר קטן ולא מאוד מוכר או מפוסט בפייסבוק. מצד שני, ריבוי שיתופים (עם לינק לאתר שלכם) בעלי ערך מפייסבוק או רשת חברתית אחרת יביא יותר ערך לפרופיל הקישורים שלכם בהשוואה לקישור מפוקפק מאתר ספאם שגוגל מאוד “לא אוהב” לראות. הצוות המקצועי המיומן שלנו עובד רק בשיטות שגוגל מאשרת (“White hat”) ותומכת בהן כדי ליצור מרחב אינטרנטי רלוונטי, מסודר ואיכותי יותר. לכן אנחנו בונים פרופיל קישורים בצורה מדויקת ומותאמת אישית, צורה המביאה לתוצאות הרצויות ומונעת טעויות ו”סיבוכים” עם עונשים מגוגל.
קישורים טבעיים:
קישורים שסופקו או בוצעו ללא כל מעורבות מצד בעל האתר או גורם מקדם. למשל בלוגר המפנה לאתר שלכם תוך המלצה על המוצרים שלכם במסגרת פוסט רלוונטי, קישור פרטי דרך פוסט פייסבוק וכדומה.
קישורים שנבנו
והושגו “ידנית”:
קישורים שנרכשו או הושגו דרך פעולה ישירה של בניית קישורים. דוגמאות לכך כוללות למשל כתבה (ממומנת או כתבה מטעם) באתר חדשותי או מגזיני, לקוח המקשר לאתר, שיתוף התוכן שלכם ברשתות חברתיות, אזכור וקישור של האתר ע”י גורם משפיע וסמכותי – למשל בלוג, אתר מקצועי וכיוצא באלו. חלק מקישורים אלו נקנים בכסף מהאתר המקשר, אך זה לגיטימי ומקובל.
בלי קשר לאופן בו קישור חיצוני הושג, אלו המספקים את התרומה הגדולה ביותר לקידום האתר בגוגל הם הקישורים בעלי ה”שווי” הגבוה ביותר. השווי הזה נקבע ע”י פרמטרים שונים, כגון:
הפופולאריות של האתר המפנה
עד כמה יש קשר בין תחום האתר המפנה לתחום הפעילות של האתר אליו מקשרים
“טריות” הקישור – עד כמה הוא חדש או ישן
טקסט העוגן המשמש בקישור עצמו (Anchor Text)
מידת האמינות של האתר המקשר
כמות הקישורים האחרים באותו עמוד ממנו מגיע הקישור לאתר שלכם
מידת הסמכותיות של הדומיין ממנו מגיע הקישור ושל הדף עצמו בתוך הדומיין
פרופיל הקישורים של האתר שלכם הוא ההערכה הכוללת של כל הקישורים הנכנסים לאתר ומידת תרומתם לקידום האתר ושיפור הסמכותיות שלו: כמות הקישורים, איכות הקישורים, גיוון הקישורים ועוד פרמטרים. אנו בונים פרופיל קישורים מנצח בעזרת כלים טכנולוגיים ייעודיים לניתוח הקישורים וכמובן שבעזרת הידע המקצועי המעולה שצברנו לאורך שנות פעילות Seo-Rush.
אנחנו מזמינים אותך לדבר איתנו ולשאול – קליק קטן על הטופס ונתחיל לצעוד יחד
רח’ יהלום 30, שערי תקווה
* אין קבלת קהל במקום
גם אני רוצה דו”ח
ראשוני על
האתר שלי בחינם!