מחקר מילות מפתח

בקידום אתרים בגוגל (SEO), מחקר מילות מפתח הוא ללא ספק אחד השלבים המרכזיים והחשובים ביותר, מרכיב קריטי בתהליך אשר מספק לנו ולכם שפע של נתונים חשובים ושימושיים שעל בסיסם נבנה המון מכל תהליך קידום האתר שלכם. הכוח של מחקר מילות מפתח טמון ביצירת הבנה טובה יותר של שוק וקהל היעד שלכם וכיצד הם מחפשים אחר הפתרונות, המוצרים, השירותים והתוכן שאתם מייצרים ומציעים.

בסוכנות קידום אתרים – Seo-Rush אנחנו מבצעים מחקר מילים מקיף, מעמיק, דינמי ומתקדם, בעזרת כלים טכנולוגיים ייעודיים – של גוגל בעצמה ושל ספקי טכנולוגיה נוספים – ובעזרת ניסיון של שנים. על סמך נתוני המחקר אנו בונים אפיון תוכן לאתר, מבצעים מהלכים בפרוייקט ה-SEO הספציפי שלכם ומשיגים לכם תוצאות טובות יותר גם ברמת הטראפיק לאתר וגם (בעיקר!) ברמת השיפור בפעילות העסקית מהאתר והפעילות הדיגיטלית שלכם – בעקבות הבאת גולשים רלוונטיים יותר.

תכנון מחקר מילות מפתח מסייע לנו לענות על שאלות בסיסיות וחשובות לכל התהליך, בעזרת נתוני חיפוש עדכניים ואמיתיים:

מחקר מילות מפתח

מה אנשים מחפשים בהקשר לפעילות האתר שלכם ותחום פעילותכם?

מחקר מילות מפתח

כמה אנשים מחפשים את המידע הזה?

מחקר מילות מפתח

באיזו צורה ובאיזה פורמט הם רוצים לקבל את המידע הזה?

ההגדרה הבסיסית של מחקר מילות מפתח

ברמה הבסיסית ביותר, מחקר מילות מפתח הוא התהליך של גילוי מילות חיפוש וביטויי חיפוש שגולשים משתמשים בהם בגוגל, בהקשר לתחום הפעילות הספציפי שלכם כמובן. המטרה הסופית של מחקר זה היא לבצע אופטימיזציה יעילה וחכמה של התוכן שלכם סביב מונחי החיפוש הנפוצים והרלוונטיים ביותר.

תהליך קידום האתר מתחיל מביצוע נכון ומדויק של תכנון מחקר מילות מפתח (ביטויים נבחרים), כאשר זהו הבסיס להמשך העבודה ולבניית אסטרטגיית קידום אפקטיבית המובילה לשיפור מהותי בהמרות הישירות באתר. ב- Seo-Rush מאמינים כי כדי להצליח ולייצר תוצאות מעולות וברות קיימא, חייבים יסודות חזקים שיחזיקו את כל המבנה. המחקר מבוצע לרוב ראשון, מכיוון שתהליך זה משפיע על כל יתר שלבי תהליך ה-SEO, כולל מציאת נושאי תוכן לאתר, אופטימיזציית קוד ו-On-Site, בניית קישורים ועוד. ניתן להסתכל על זה כאילו מילות המפתח ומונחי החיפוש הם המצפן של הקמפיינים לקידום האתר שלכם בגוגל – מה שהאנשים מחפשים אומר לנו לאן ואיך להתקדם והאם אנחנו משיגים התקדמות. כבונוס לזה, חקירת מילות מפתח מסייעת לנו ולכם להבין מה המחשבות, הרצונות, הפחדים והתשוקות של קהל היעד שלכם. חשוב לנו להדגיש, כי בעוד שמילות מפתח וביטויי חיפוש נותרו מרכיבים סופר חשובים במכלול פעילות קידום האתר שלכם בגוגל, פרקטיקות “עתיקות” כמו דחיסה מאסיבית וסתמית של מילים ומשפטי חיפוש ברחבי התוכן באתר שלכם הן ממש לא משהו רלוונטי כיום ולא משהו שאנו עושים! אנו שמים דגש על תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים עצמם, על מתן חוויית משתמש מעולה ועל מכלול היבטים טכנולוגיים, שיווקיים ורלוונטיים כדי לגרום לגולשים להגיע אליכם ולהפוך ללקוחות משלמים.

לא מעגלים פינות – תכנון מחקר מילות מפתח איכותי וחכם

אנו אוהבים לעשות את הדברים כמו שצריך כי כך משיגים תוצאות טובות, יעילות וכדאיות יותר כלכלית – גם אם זה לוקח קצת יותר זמן. לכן אין “עיגולי פינות” במחקר מילות מפתח. בכל פרויקט, אנחנו והלקוח יוצאים לדרך אם מחשבה כללית על מונחי חיפוש רלוונטיים וחשובים, אבל עצם המחשבה הזו לבדה לא מכתיבה את כל תהליך הקידום ולא מייתרת את החשיבות של מחקר מילות המפתח.

יכול להיות שלכם כבעלי עסק יש רעיון ברור לגבי ביטויי החיפוש שאתם רוצים וצריכים להיות מדורגים בהם גבוה בגוגל, אבל לא בטוח שאלו הביטויים שהגולשים באמת מחפשים כדי למצוא את הפתרונות שאתם מוכרים להם. לכן חשובה ההכנה לתהליך מחקר ביטויי החיפוש, שאילת שאלות נכונות על מהות פעילותכם ומהות קהלי היעד שלכם.

כלים לתכנון מילות חיפוש

מחקר מילים וביטויי חיפוש לעסק, מאפשר כאמור להבין מה אנשים מחפשים בהקשר לפעילות שלכם, זה מאפשר לנו להבין מה הם ביטויי החיפוש הכי תחרותיים ומהם מונחי החיפוש הפחות תחרותיים ושמציעים הזדמנות קידום מעניינת. המחקר גם מגלה לנו מילות מפתח חשובות ויעילות שהמתחרים שלכם עושים בהם שימוש. כדי ליישם את כל זה, אנחנו משתמשים בכלים טכנולוגיים ייעודיים המאפשרים לכרות נתונים ולקבל תמונת מצב מקיפה ומפורטת מאוד בהקשר למחקר מילות מפתח.

מתכנן מחקר מילות מפתח המותאם למציאות החיפוש
והטכנולוגיה העכשווית

אנו שומרים על חדשנות ועדכניות ועל התאמה רלוונטית למציאות הטכנולוגית, כדי לספק ללקוחות תוצאות איכותיות יותר בטווח המיידי והארוך כאחד. לכן, גם במחקר מילות מפתח אנו מבצעים את התהליך בצורה נכונה ואשר מותאמת למציאות הרלוונטית בהרגלי חיפוש ובטכנולוגיה – בעיקר טכנולוגיית החיפוש ודירוג התוצאות של גוגל.

אלגוריתם החיפוש של מנועי החיפוש הוא דינמי ומשתפר ומתעדכן כל הזמן, לכן מחקר מילות המפתח שאנו עושים הוא גם דינמי ומותאם לכך. האלגוריתם של גוגל מאוד חכם ויעיל כיום, כאשר הוא לא מתחשב רק בהימצאותה של מילת מפתח באתר שלכם אלא במכלול רחב של פרמטרים המציינים האם אתם אתר איכותי ואמין. גם גוגל וגם תהליכי הקידום שלנו שואפים להבין את כוונת הגולש שמבצע חיפוש ולא רק להתחקות באופן יבש אחר מילת מפתח בחיפוש – זה מאפשר ומצריך יצירת תוכן איכותי, אמיתי, בעל ערך ורלוונטיות לגולשים עצמם – המנוע כבר יבין שאתם מספקים את הסחורה!