Google my business – GMB – הכירו את שירות "העסק שלי" בגוגל
Google my business – GMB – הכירו את שירות "העסק שלי" בגוגל

יכולות כלליות של שירות העסק שלי בגוגל

  • הצגת פרופיל עסקי עם מידע שימושי לגבי העסק שלכם, לצד תוצאות חיפוש או בממשק המפות של גוגל – לחיפוש ישיר של בית העסק שלכם או לחיפוש כללי של עסק בתחום פעילותכם ובאזור הגיאוגרפי הרלוונטי לכם. 
  • הקמת אתר אינטרנט פשוט באופן מהיר וידידותי. שירות Google my Business יכול למשוך פרטים עסקיים שהזנתם וליצור אוטומטית אתר אינטרנט לעסק שלכם, עם עיצוב גרפי בסיסי והצגה מותאמת לכל מסך ופלטפורמת גלישה. תוכלו גם ליצור לאתר שלכם דומיין ייחודי, להתאים אותו אישית מבחינת עיצוב ונראות כללית ולהציגו על מחשבים ומכשירי מובייל. לאו דווקא תוצאה איכותית ויעילה כמו בנייה מקצועית ומותאמת אישית של אתר, אבל התחלה של משהו…
  • משיכת לקוחות באמצעות שיתוף מידע שימושי ורלוונטי – אתם יכולים לדאוג שזה משתלם ויעיל בכל פעם שמישהו מחפש את העסק שלכם ומקבל גם תוצאה של שירות GMB. ניתן להעלות פוסטים עם עדכונים שיווקיים ושימושיים, להעלות תמונות מושכות ושיווקיות, לשנות בזמן אמת את שעות הפתיחה וכיוצא באלו. 
  • ביקורות גולשים ולקוחות – בתוך שירות “העסק שלי בגוגל” מוצגות גם ביקורות של גולשים ולקוחות בפרופיל העסקי שלכם. יש כאן הזדמנות בשבילכם גם להציג ביקורות טובות לגולשים אחרים המחפשים וגם לתקשר עם גולשים שהשאירו עליכם ביקורת. 
  • שימור לקוחות עם עדכונים שוטפים – תנו לאנשים תמריץ להיכנס אליכם לעסק, באמצעות פוסטים ייעודיים לשירות Google my Business, מבצעים, חדשות ומידע שיאפשר ללקוחות שלכם לדעת מה קורה בעסק שלכם ומתי זה קורה.
  • קבלו נתונים חשובים על האופן בו אנשים מוצאים את העסק שלכם – שירות GMB מספק נתונים שימושיים ובצורה גרפית נוחה כך שאתם יכולים להבין בצורה בסיסית כיצד לקוחות מתקשרים עם העסק שלכם, כיצד לקוחות מוצאים את העסק שלכם בחיפוש ומאיפה הם מגיעים אליכם.

Google my business – GMB – הכירו את שירות "העסק שלי" בגוגל

כפי שניתן לראות בדוגמא זו, בחיפוש אחר אולם האירועים גרייס בראשון לציון, קיבלנו את תוצאות החיפוש הרגילות, עם מודעות ממומנות והפנייה לאתר של אולם האירועים. אבל בצד הימני של המסך עולה הפרופיל העסקי דרך Google my Business. זהו פרופיל מלא בפרטים ובאלמנטים שיווקיים: תמונות איכותיות, מיקום במפה, כתובת מדויקת, טלפון, שעות פתיחה ופעילות, שאלות נפוצות ומענה להן, ביקורות של לקוחות, הפנייה לביקורות באתרי חתונות, אירועים ובפייסבוק, גרף המראה את שעות הפעילות הפופולאריות ביותר, תיאור שיווקי של העסק עצמו, פוסט ייעודי לשירות GMB לגבי האוכל באולם האירועים בליווי תמונה מעוררת תאבון וקישור ישיר לפרופיל הפייסבוק של העסק. 

כך הגולשים מקבלים במבט מהיר ופשוט המון מידע שימושי על העסק עצמו וגם יש לעסק הזדמנות מיידית למהלכים שיווקיים חזקים.

יתרונות של שימוש בשירות Google my Business

  • ניהול פשוט, יעיל ועצמאי של המידע העסקי החשוב והשימושי ביותר שלכם.
  • ניהול וביצוע אינטראקציות עם לקוחות – אפשרות לקריאה ותגובה לביקורות, העלאת תמונות וסרטונים כדי “להשוויץ” במה שאתם עושים ולמה אתם הכי טובים.
  • שירות המהווה כלי יעיל ואיכותי להבנה מעמיקה יותר של הנוכחות האינטרנטי והעסקית שלכם ולהרחיב את הנוכחות הזו.
  • שירות ידידותי ונוח מאוד לתפעול דרך אפליקציית מובייל חדשה ואיכותית.